سیاسی

بدرقه شهدای خدمت با حضور بی سابقه مردم در تبریز

تبریز – ایرنا – مردم مومن و شهید پرور تبریز با حضور بی سابقه و باشکوه خود در میدان شهدا و خیابان های اطراف با شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان وداع کردند.

به گزارش راه مردم به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

۱۲:۱۷ – مردم آذربایجان شرقی با حضور بی‌نظیر در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت حماسه آفریدند

تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات رئیس جمهور، مردمی بودنش بود، گفت: ازدحامی که ما امروز با حضور مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت می‌بینیم نشان از مردمی‌بودن این بزرگواران دارد.

۱۲:۱۲ – جمعیت عظیم حاضر در مراسم تشییع شهدای خدمت بیانگر مردمی‌بودن آنها است

 

تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات رئیس جمهور، مردمی بودنش بود، گفت: ازدحامی که ما امروز با حضور مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت می‌بینیم نشان از مردمی‌بودن این بزرگواران دارد.

 

۱۱:۵۸ – آیین تدفین «رحمتی» چهارم خرداد در مراغه برگزار می‌شود

 

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت دکتر «مالک رحمتی» ساعت ۱۰ روز جمعه پیش‌رو مصادف با چهارم خردادماه در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

 

۱۱:۴۳ – بدرقه شهدای خدمت با حضور بی سابقه مردم تبریز+ فیلم

 

تبریز – ایرنا – مردم تبریز و سایر نقاط استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم وداع با شهدای خدمت قدرشناسی خود را به نظام و خدمتگزاران انقلاب نشان دادند.

 

۱۱:۴۰ – تشییع پیکر شهدای خدمت در تبریز

 

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و شهدای خدمت، صبح سه شنبه ( ۱ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مردم تبریز در میدان شهدا و خیابان های اطراف تشییع شد.

 

۱۱:۰۹ – فیلم|وداع شکوهمند مردم تبریز با شهدای خدمت

 

تبریز-ایرنا- مردم مومن و شهید پرور تبریز با حضور باشکوه و مثال زدنی خود در میدان شهدا و خیابان های اطراف با شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان وداع کردند.

 

۱۰:۵۳ – پیام تسلیت مجمع استانداران کشور به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

تبریز – ایرنا – «مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران» در پیامی با اعلام تسلیت حادثه غم انگیز شهادت آیت الله رئیسی و همراهان به مقام معظم رهبری و ملت تاکید کرد که «با هدایت رهبر معظم (مدظله العالی) و حضور مردم عزیز از این حادثه نیز عبور و شاهد رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران خواهیم بود.»

۱۰:۳۴ – آیت الله رئیسی تصویری ماندگار از خدمت صادقانه به یادگار گذاشت

تبریز – ایرنا – رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: آیت الله رئیسی در قاب ریاست جمهوری تصویری جاودانی و ماندگار از خدمت صادقانه و مخلصانه از خود به یادگار گذاشت.

۱۰:۰۲ – وحیدی: رئیس جمهور و وزیر امور خارجه الگویی برای خدمت و دیپلماسی شجاعانه هستند

تهران- ایرنا- وزیر کشور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه همانند حاج قاسم الگویی برای حرکت، خدمت و دیپلماسی شجاعانه ساختند، گفت: چه کسی می‌تواند نطق جانانه آیت‌الله رئیسی در دفاع از فلسطین و غزه را فراموش کند.

۸:۵۴ – تبریز آماده بدرقه شهدای خدمت/جمعیتی میلیونی برای وداع با رییس جمهور محبوب

تبریز – ایرنا – تبریز در اولین روز خرداد در حالی با هوای بارانی آماده بدرقه شهید آیت الله رئیسی می شود که جمعیتی میلیونی در خیابانهای تبریز حاضر شده اند.

۸:۴۵ – الگوسازی «رحمتی» برای شهادت‌طلبی بسیجیان

مراغه- ایرنا- «مالک رحمتی» و برادرش «صالح» حدود ۲۰ سال قبل تابلویی از تصاویر شهدای محله شریعت‌آباد و پایگاه شهید مدنی مراغه را روی دیوار مسجد نصب کردند و قاب تصاویر ۲ شهید دیگر را خالی گذاشتند تا بسیجیان بر سر آن رقابت کنند و اکنون تصویر همین استاندار جوان دولت مردمی در یکی از این قاب‌ها نقش می‌بندد.

۸:۱۵ – محدودیت‌های ترافیکی مراسم بدرقه شهدا در تبریز

تبریز- ایرنا- رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران علی الخصوص مردم شهید پرور استان محدودیت‌های ترافیکی مراسم بدرقه شهدا در تبریز را اعلام کرد.

۷:۴۹ – مرثیه‌ای برای فرزند آسمانی

تبریز- ایرنا- وقتی پدر فوت شود، می‌گویند فرزندش یتیم شده است اما از دست دادن فرزند آنقدر غم سنگینی است که نامی برایش پیدا نمی‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا