اجتماعی

تمهیدات ترافیکی ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح تمهیدات ترافیکی سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد: از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسایل نقلیه در محورهای علامه عسگری و بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) ممنوع است.

به گزارش راه مردم به نقل از ایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور امروز در یک نشست خبری دراین باره گفت: پلیس راهور تهران بزرگ بمناسبت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تمهیدات ترافیکی خاصی را بمنظور تسهیل عبور و ایمنی ترافیکی زائرین اجرا می‌کند.

وی به محدودیت‌های تردد خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت: از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسایل باربری سنگین در جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن آباد به سمت شمال ممنوع است و خودروها جهت ورود به تهران به سمت جاده چرمشهر هدایت خواهند شد.

همچنین تردد در مسیر شمال به جنوب محور شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودروها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد .  در مسیر میدان نماز اسلامشهر تردد به سمت شرق (کمربندی دوم ) ممنوع می باشد و تردد کلیه اتوبوس های کاروان ها نیز از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن آباد به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) هدایت میگردند.

به گفته وی، همچنین تردد در محدوده  پل فیروز آباد به سمت غرب ممنوع می باشد.

 

سرهنگ موسوی پور به سایر محدودیت های تردد نیز اشاره کرد و گفت: از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۴ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه از شمال به جنوب محور شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع است و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعیت های توقف افزود: از ساعت ۲۴ روز یکشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر، در بزرگراه خلیج فارس از  بزرگراه آزادگان تا عوارضی  تهران قم، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از  بزرگراه آزادگان تا بلوار علامه عسگری  و بلوار  علامه عسگری  از  پل  آزادراه خلیج فارس تا سه راه باقرشهر در هر دو مسیر  اعمال ممنوعیت های توقف خواهیم داشت .

سرهنگ موسوی‌پور  خاطرنشان کرد: همچنین توقف  کلیه وسایل نقلیه  در  حریم تقاطع ها و ورودی  و خروجی  معابر  بزرگراهی  ممنوع می باشد .

سرهنگ سید ابوالفضل موسی‌پور گفت : تردد سواری‌های شخصی جهت شرکت در  مراسم صرفاً از جاده قدیم یا ( محورشهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره ۴ که در خیابان شهید فیروزی و همچنین قطعات قدیم و جدید بهشت زهرا(س) از درب باب الحوائج و همچنین درب گلدسته خواهد بود .

وی ادامه داد تردد موتور سیکلت نیز از همین مسیر جاده قدیم درب گلدسته ، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا (س) به سمت پارکینگ در میدان آبنما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تردد اتوبوس‌های کاروان های  مربوط به شرکت کنندگان در مراسم که از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور مراجعه می‌کنند در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس ممنوع می‌باشد . چرا که در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس هیچگونه ورودی به پارکینگ نخواهیم داشت .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا