اجتماعی

درگنگره جهش تولید با مردم صورت گرفت:

اهدا جایزه ویژه رضایتمندی مشتری به هلدینگ پترو پالایش اصفهان

اصفهان‌ _بهادری _راه مردم آنلاین به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان _ مدیر برنامه‌ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد:پالایشگاه اصفهان جزو شرکت های برتر پتروپالایش در کشور بشمار میرود.

درآیین هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار(صدای مشتری) ۹ خرداد ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد. مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان جایزه ویژه رضایت مندی مشتری را کسب کرد که مهندس نظری مدیر برنامه‌ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان بجای ایشان این جایزه را دریافت کردند.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار که در حمایت از حقوق مصرف کننده، گام های موثری انجام داده اند با هدف تشریح مدل های موثرمدیریت ارتباط با مشتری ، بررسی شناخت شاخص nps وتاثیر آن در کسب و کار، ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان، تاثیر صدای مشتری voc در ارائه کالا و خدمات بهتر به مشتریان، ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بررضایت و وفاداری مشتریان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی، شناخت نیاز مشتریان بر روی استراتژی های واحد های مختلف اعم از تحقیق ، توسعه، بازاریابی، روابط عمومی و فروش با حضور نخبگان صنعت و اقتصاد کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزارشد .

در این همایش هلدینگ پتروپالایش اصفهان، به سبب شایستگی در تعالی و نقش راهبردی در توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

در این آیین همچنین مدیر برنامه ریزی هلدینگ پترو پالایش اصفهان ، با اشاره به اینکه هم اکنون پالایشگاه اصفهان جزو شرکت های برتر پتروپالایش در کشور بشمار می رود، افزود: ضریب پیچیدگی دراین شرکت ۷درصد است که تا سال ۱۴۰۵ به بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه دست خواهد یافت.

نظری،با اشاره به اینکه طرح های زنجیره ارزش در پترو پالایش اصفهان با محوریت بهینه سازی طرح های پالایشی انجام می شود، تصریح کرد: با احداث و راه اندازی ۶ شرکت زیر مجموعه در پالایشگاه اصفهان هم اکنون در زمینه طرح های زنجیره ارزش اقدامات اساسی انجام شده است .

وی تاکید کرد: هم اکنون بنزین و گازوئیل تولیدی در پالایشگاه اصفهان دارای استاندارد های بین المللی است و تا چند وقت دیگر نفت سفید پالایشگاه نیز دارای استاندارد یورو خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با اشاره به اینکه شاخص spa در زمینه کنترل پروژه های پالایشگاه اصفهان ۹۷درصد است افزود: در کمتر از ۱۴ماه واحد KHT پالایشگاه اصفهان راه اندازی میشود که یک رکورد بسیار خوب درسطح دنیا به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا