ورزشی

پیشکسوت تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا؛مشاوران زنوزی اشتباه بودند

بازیکن پیشین تراکتور می‌گوید: مشاوران زنوزی مشاوره‌های غلطی به او داده‌اند.

امیر محبی، در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور در فصلی که گذشت، اظهار کرد: تراکتور این فصل یکسری نوسانات در نتیجه گیری داشت و هفته‌هایی خوب بود و هفته‌هایی بد. می‌دانم یکسری مشکلات داخل تیم وجود دارد اما کسی که خارج از باشگاه است نمی‌تواند دقیقا از آن با خبر باشد. این عملکرد پرنوسان ممکن است از ضعف بازیکنان، کادرفنی و یا حتی مدیریت باشد.

او ادامه داد: تراکتور این فصل نوسان زیاد داشت اما دلیل اصلی‌اش را نمی‌دانم. استقلال و پرسپولیس با ثبات بودند و سپاهان هم به دلیل پر نوسان بودن از کورس قهرمانی جا ماند. آن تیمی قهرمان و نایب قهرمان شدند که نوسان کمی داشتند. باید دلایل این موضوع ریشه‌یابی و درمان شوند.

پیشکسوت تراکتور درباره واگذاری مالکیت توسط زنوزی عنوان کرد: شناختی از زنوزی ندارم و نمی‌دانم در جذب بازیکن دخالت داشته یا نه. بحث مالی به موقع تزریق شده یا نه و چیزی که مربی خواسته را انجام دادند یا نه. ولی احساس می کنم مشاوران زنوزی درست نبودند که ایشان بدون دغدغه کارش را انجام دهد و شاید مشاوره‌های غلطی به او داده شده است.

او بیان کرد: من فکر نمی‌کنم رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) در مسائل فنی دخالت کند، به خاطر اینکه می‌داند در نهایت باید سرمربی پاسخ گو باشد. نمی‌دانم مشکل مدیریت تراکتور چه بوده است اما زنوزی مشاوران درستی نداشته است.

مهاجم سابق تراکتور عنوان کرد: هر چند ما فراموش شدیم چون زیاد وارد حاشیه نشده‌ایم. به خاطر اینکه دیده شوم مصاحبه نکردم ولی برخی برای دیده شدن جو را متشنج می کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا