سیاسی

حاجی ‌بابایی در نطق پیش از دستور:

مردم غزه امروز کربلایی شده‌اند و کربلایی فکر می‌کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غزه امروز کربلایی شده‌اند و کربلایی فکر می‌کنند و به همین دلیل پیروز خواهند شد.

به گزارش راه مردم به نقل از ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز ( ۲۰ خرداد ۱۴۰۳) با بیان این‌که‌ غزه امروز مسئله جهان است، گفت:همه دولت‌های مسلمان وظیفه دارند رژیم صهیونیستی و پشتیبانان واقعی آنان یعنی آمریکا را محکوم کند.

نائیب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم غزه امروز کربلایی شده‌اند و کربلایی فکر می‌کنند و به همین دلیل پیروز خواهند شد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست خواهد شد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن ددمنش و خونخوار برای جنایت و کشتار کودک، زن، مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم عزیز غزه به معنای واقعی مظلوم هستند. در روزهای اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ویژه به بیمارستان‌ها و اطراف آن در صدر اخبار است که باعث شهادت و جانباز شدن صدها نفر شده است.

حاجی بابایی بیان کرد: باید همه ملت‌های مسلمان بر اساس احکام قرآنی این حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش یعنی آمریکا را محکوم کنند. نمایندگان ملت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم را محکوم می‌کنند. عامل اصلی حملات، آمریکای جنایتکار است که با پشتیبانی رژیم صهیونیستی این جنایات را انجام می‌دهد و امکانات در اختیار رژیم کودک‌کش قرار می‌دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا