نفت و انرژی

ثبت حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ درخواست انشعاب از طریق درگاه های آبفای استان اصفهان  

اصفهان _بهادری _راه مردم آنلاین // از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ درخواست انشعاب آب، فاضلاب و کنتور مجزا از طریق درگاه های آبفای استان اصفهان ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مردم می توانند از طریق سه درگاه سامانه ۱۵۲۲ کلید ۲، اپلیکیشن همراه آّبفا و پرتال شرکت به آدرس www.abfaesfahan.ir نسبت به ثبت درخواست انشعاب اقدام کنند.

مجید مختاری افزود: پس از ثبت درخواست توسط مشترک، طی دو الی سه روز بعد ارزیاب شرکت از محل بازدید کرده و نتیجه ارزیابی را به سامانه ۱۵۲۲ ارجاع می دهد؛ سپس پرونده محاسبه و مبلغ به مشترک اعلام می شود و پس از پرداخت مبلغ، ثبت قطعی در سیستم انجام و مورد درخواستی برای نصب به واحد بهره برداری ارجاع می شود.

وی فرایند ثبت درخواست تا نصب انشعاب را بسته به شرایط منطقه و لوله گذاری ها عنوان کرد و گفت: کل فرایند ثبت درخواست تا زمان نصب بسته به شرایط ۲ الی ۳ هفته به طول می انجامد.

سخنگوی آبفای استان اصفهان با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری مدت هاست که در این شرکت اجرا شده است، افزود: خدمات ۲۳ گانه این شرکت از طریق درگاه های غیرحضوری ارائه می گردد و علاوه بر سامانه ۱۵۲۲ و پرتال شرکت، کاربران اپلیکیشن همراه آبفا می توانند با ورود به نرم افزار و وارد کردن شناسه قبض و شماره همراه خود، خدمات این شرکت را آسان و سریع دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا