نفت و انرژی

رئیس اداره محیط زیست هلدینگ پتروپالایش اصفهان عنوان کرد:

پتروپالایش سهروردی صفاهان از شرکت های برتر در توجه به محیط زیست است

به گزارش راه مردم آن لاین  به نقل از مهندس محسن حیدری در آیین کاشت نهال در محوطه سوله و انبارهای شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: این شرکت در پایش های زیست محیطی از جمله مدیریت های پسماند، هوا، پساب و سایر آلاینده ها موفق عمل کرده است.

رئیس اداره محیط زیست هلدینگ پتروپالایش اصفهان از اهتمام مدیران سهروردی در تهیه و نصب آنالایزرهای زیست محیطی در پروژه های در حال احداث و همچنین ایجاد تغییرات مهندسی به نفع محیط زیست در واحد RFCC قدردانی کرد و افزود: این اقدامات و تجهیزات مدرنی که قرار است در پروژه های پتروپالایش سهروردی به کار رود، دغدغه ها و نگرانی های زیست محیطی را از استان دور کرده است.

دکتر زهرا رحمانی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان هم در این آیین با اشاره به شعار “زمین ما آینده ما”به عنوان شعار روز جهانی محیط زیست گفت: کاشت درختان زیبا و با طراوت و در عین حال مقاوم به کم آبی از برنامه های پتروپالایش سهروردی صفاهان هست تا در این شرکت نوپا توجه به محیط زیست و توسعه فضای سبز در اولویت باشد.

 

در این مراسم در مقابل ساختمان اداری انبارها و سوله های شرکت سهروردی تعدادی نهال کاشته شد تا پتروپالایش سهروردی همزمان با رشد و بالندگی خود شاهد رشد و تناوری این درختان باشد. پیش از این به مناسبت روز درختکاری نیز در محوطه بیرونی ساختمان اداری این شرکت درخت کاشته شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا