اجتماعی

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان( عج) اصفهان:

شاهین شهر میزبان یادواره ملی شهدای رسانه و شهدای مظلوم خبرنگار غزه

امینی هرندی‌ -اصفهان

یادواره شهدای رسانه و شهدای خبرنگار مظلوم غزه پنجشنبه همین هفته و با حضور اصحاب رسانه کشور و استان اصفهان و همچنین مسئولین کشوری و استانی در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شاهین شهر برگزار می‌گردد .

به گزارش راه مردم آن لاین-سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) روز گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری این یادوار خبر داد و افزود :

یادواره ملی شهدای رسانه به منظور تجلیل از مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار شهید در کشور و ۱۵۰ نفر از خبرنگاران شهید ومظلوم غزه در شاهین شهر اصفهان برگزار می‌گردد که سخنران این مراسم سردار سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفان است.

سردار فدا در آغاز این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) و امیرالمومنین علی (علیه السلام )اعلام داشت :

انقلاب ما به رهبری حضرت امام منشأ تحول در تاریخ شد و این حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) بود که منطق اسلام و منطق اداره جوامع بشری را به جهان بشری اعلام نمود و شرایطی را رقم زد که منطق شرق و غرب را کهنه اعلام نمود.

وی در ادامه افزود:

این حضرت امام (رحمت الله علیه )بود که پس از پیامبر اکرم و آقا امیرالمومنین اولین حکومت اسلامی را پس از ۱۴۰۰ سال در کشور ما پیاده نمود و توانست قانون جنگل را ملغی اعلام نماید چرا که بر اساس این قانون هر کسی که پول و زور بیشتری دارد حاکم است .

امروز امام شرایطی را رقم زده که انقلاب از مرزهای کشورمان فراتر رفته است و مفاهیمی همچون آزادی ،عدالت اجتماعی، دفاع از مظلوم ، مقابله با ظالمین و دفاع از ارزش‌ها مورد پسند همه انسان‌های آزاده جهان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه اصفهان در بخش دیگری اعلام داشت :

از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دشمن با چهار هدف قصد ضربه زدن به ما را داشت که آن چهار هدف عبارتند از نابودی انقلاب اسلامی ، تغییر روش مسئولین و مراکز تصمیم گیری و تصمیم‌سازی، محدود کردن ظرفیت انقلاب اسلامی و بالاخره جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی

سردار فدا تصریح نمود:

در ۴۵ سال گذشته دشمن تمام راهبردهای خود از قبیل تحریک منافقین ، ترور ، خرابکاری ، انفجار، جنگ ، تجزیه طلبی کردستان و سیستان ، تحریم اقتصادی، جنگ نرم و فتنه‌هایی که برخی به اندازه یک جنگ جهانی وسعت و پشتیبانی داشت را علیه ما استفاده نمود ؛ اما با حضور مردم در صحنه و پیروی از امام و مقام رهبری تمام راهبردهای دشمن شکست خورده است.

وی با اعلام اینکه امروز از تمام تحریم‌ها و مشکلات عبور کرده‌ایم خاطرنشان ساخت:

ما به قدرت و بالندگی رسیده‌ایم و در ۵ سال گذشته به تمامی دشمنان خود حمله کرده‌ایم که آخرین عملیات ما وعده صادق بود که به فرزند ناخلف دنیای استکبار جهانی به واسطه جنایتی که در حق مستشاران ما انجام داد حمله نمودیم.

سردار مجتبی فدا با تاکید بر اینکه شهدای زیادی را تقدیم کردیم و خون دل‌های زیادی خوردیم بیان داشت :

امروز در شهادت آیت الله رئیسی حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر از مسئولین و روسای کشورهای مختلف به ایران آمدند و این فقدان را تسلیت گفتند و این یعنی در اوج اقتدار هستیم.

وی با یادآوری اینکه همه این تحولات و سربلندی‌ها به واسطه استوانه انقلاب یعنی مقام معظم رهبری است افزود :

ایشان در طی ۳۵ سال گذشته سایه جنگ را از ایران دور کرده و با ابتکار عمل که به دست خود گرفته است ؛ انقلاب و ایران را از گردنه‌ها و پیچ‌های زیادی به سلامت عبور داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا