مختلف

پتروشیمی زاگرس فاتح برترین تندیس جایزه ملی مدیریت انرژی کشور

 

در همایش نهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران، از پتروشیمی زاگرس با اهدای تندیس‌ نقره‌ای سه ستاره به عنوان برترین شرکت حوزه انرژی کشور تجلیل به عمل آمد.

در فرآیند ارزیابی نهمین دوره از جایزه ملی مدیریت انرژی ایران که مراسم اختتامیه آن در روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان سازمان مدیریت صنعتی در تهران برگزار شد.

پتروشیمی زاگرس موفق به دریافت تندیس نقره‌ای سه ستاره به عنوان برترین شرکت حوزه انرژی شد. همچنین در بخش فرآیندی نیز در حوزه فرآیندهای انرژی بر و بخش پروژه‌ای، با معرفی پروژه بهینه سازی راکتور اتوترمال نیز با کسب بالاترین امتیاز نسبت به سایر شرکت‌کنندگان موفق به دریافت تندیس نقره‌ای سه ستاره گردید.

در این همایش در بخش انتخاب مدیران برتر انرژی، سرکار خانم اعظم بزنج از پتروشیمی زاگرس به عنوان مدیر برتر انرژی نیز برگزیده شد که با اهداء لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

در این دوره از ارزیابی جایزه ملی مدیریت انرژی کشور از بین کلیه صنایع کشور، پتروشیمی زاگرس موفق به دریافت بالاترین رتبه گردید و در پایان با اهدا دو عدد تندیس و سه لوح تقدیر از این شرکت پیشرو در حوزه انرژی تجلیل به عمل آمد.

شرکت پتروشیمی زاگرس از جمله شرکت‌های پیشتاز در مدیریت انرژی در کشور می‌باشد که به عنوان الگوی مناسبی در صنعت شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا