اقتصادیپرطرفدار

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارش‌های رگباری در بیشتر استان‌ها/ احتمال بارش‌های پراکنده در پایتخت

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در تهران طی امروز خبر داد و گفت: امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر برای بیشتر استان‌ها گاهی بارش‌های رگباری، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

به گزارش  راه مردم به نقل از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد) در شمال‌غرب، دامنه‌های البرز در استان‌های سمنان، تهران و البرز، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کردستان، همدان، استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، یزد، شمال استان‌های فارس و کرمان و شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی به ویژه در ساعات بعدازظهر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا (دوشنبه ۲۸ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های البرز در استان مازندران، شرق تهران و غرب سمنان بارش‌های رگباری ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ خرداد) علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان غربی و استان‌های زنجان، قزوین، بخش‌هایی از همدان، استان مرکزی و غرب اصفهان گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: روز پنجشنبه (۳۱ خرداد) نیز همچنان برای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی شده است که گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی اعلام کرد: طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: آب‌های شرقی دریای عمان طی ۳ روز آینده مواج و متلاطم است.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز به خصوص در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد را خواهد داشت که با بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعدوبرق نیز پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای هوا در پایتخت امروز به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا