مختلف

ثبت نوماند منطقه۸ از ۳هزار و ۵۰۷ سفارش گذشت 

 

شهردار منطقه۸ گفت:با اجرای طرح جمع‌آوری پسماند خشک در مبدأ با عنوان نوماند و جذب مشارکت شهروندان منطقه۸، ۳هزار و ۵۰۷ سفارش موفق تحویل پسماند از سوی شهروندان منطقه ثبت شده و بیش از ۲۱ تن پسماند خشک جمع‌آوری شده است.

 

به گزارش راه مردم فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به فرآیند آموزش شهروندان به استفاده و نصب این برنامه کاربردی اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۵ هزار نفر از شهروندان نسبت به نصب برنامه اقدام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این میزان به رشد دو برابری برسد. همچنین با مجموعه اقدامات آموزشی و تبلیغی اداره بازیافت منطقه، ۳ هزار و ۵۰۷ شهروند در بازه زمانی پنج ماهه بیش از ۲۱ تن زباله خشک را با درخواست از طریق نوماند تحویل داده‌اند.

 

تنهایی در خصوص لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش طرح نوماند به شهروندان منطقه اظهار کرد: اجرای طرح نوماند با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی در ابتدا با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و دعوت از شهروندان مشارکت‌جو در خصوص معرفی این طرح در دستور کار قرار گرفت و در ادامه با اطلاع‌رسانی میدانی عوامل اجرایی این طرح در سطح منطقه و حضور در اماکن پرتردد و مورد استفاده شهروندان همچون میادین میوه ‌و تره‌بار، سراهای محلات سیزده‌گانه، مساجد، ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های مسکونی، مجموعه‌های ورزشی، مراکز درمانی و بهداشتی سطح منطقه نسبت به آموزش و دعوت به استفاده از این امکان رایگان با تحویل پسماند خشک، بدون مراجعه حضوری اقدام شد.

 

به گفته شهردار منطقه، از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه تبلیغات و معرفی نوماند می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی آموزشی در مدارس و بوستان‌های سطح منطقه ویژه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و کادر آموزشی و اطلاع‌رسانی نحوه استفاده از این طرح در فضاهای مجازی اشاره کرد.

 

براساس این گزارش شهروندان می‌توانند با مراجعه به برنامه نوماند، جمع‌آوری زباله‌های خشک خود و تحویل در درب منزل، از شارژ کیف پول شهروندی و دریافت مزایایی هچون امکان خرید از فروشگاه شهروند، میادین میوه و تره‌بار، بلیط مترو و اتوبوس، و… بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا