اجتماعی

بهار آرزوهای کودکان مناطق کم برخوردار اصفهانی با ساخت۴۸ مدرسه، توسط هلدینگ پترو پالایش اصفهان شکوفه زد

شهزاد بهادری _ اصفهان _مسئولیت شرکت پترو پالایش اصفهان امروز از مرزهای اقتصادی فراتر رفته و مسئولیت در برابر جامعه، انسان و محیط را در بر گرفته است و هر گامی که در این راستا بر داشته شده فراتر از منابع سازمان و ذینفعان است.

به گزارش راه مردم آنلاین -شرکت پترو پالایش اصفهان یکی از شرکت های تاثیر گذار اقتصادی کشور است که با حضور و مدیریت انقلابی و علمی دکتر قدیری مدیر عامل این شرکت توانسته در راستای مسئولیت های اجتماعی نگرش و فعالیت های جدیدی را در کارنامه ی سبز این شرکت به یادگار ثبت کند.

یکی از مهم ترین مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها وظایف و تعهداتی است که بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند انجام پذیرد و ساخت ۴۸ مدرسه در مناطق مختلف استان اصفهان توسط هلدینگ پترو پالایش اصفهان برگ زرینی ست که بر صفحه تاریخ به یادگار ثبت خواهد شد و آینده گان آن را تقدیر خواهند کرد.

آنچه که مسلم است محورهای توسعه پایدار، انتظارات بیشتری در قبال مسئولانه عمل کردن آنها برای سازمان و هم چنین مردم پدید می آورد که دقت نظر و وسواس مجموعه های صنعتی و اقتصادی را طلب خواهد کرد و خوشبختانه شرکت پترو پالایش اصفهان در این مهم تا کنون موفق عمل نموده و پیوست رسانه ای کلیه پروژها و برنامه ها ،خود شاهد این ادعاست.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان مطرح کرد:

هیچ چیز در این دنیا به اندازه ساخت مدرسه برای انسان ماندگار نیست.

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان دراین آئین با اشاره به اینکه ما در راستای پرداختن به مسئولیت های اجتماعی خود پس از برگزاری چند نوبت جشن گلریزان برای آزاد سازی زندانیان و آزاد سازی حدود ۷۰۰ زندانی از محل برگزاری جشن های گلریزان در استان اصفهان اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای مدرسه سازی نمودیم گفت: این هلدینگ در پایان خرداد ماه امسال مقارن با عید سعید قربان و عید سعید غدیر اقدام به برگزاری جشن بزرگ گلریزان مردمی با حضور خیرین مدرسه ساز در راستای ساخت مدرسه در محلات کم برخوردار استان اصفهان نمود.

دکتر محسن قدیری؛ با اشاره به اینکه هیچ چیز در این دنیا به اندازه ساخت مدرسه برای انسان ماندگار نیست افزود: اگرچه ما اعتبار زیادی برای انجام پروژه های این هلدینگ اختصاص داده ایم اما آنچه مسلم است و برای ما به نام نیکو و یادگار می ماند اقدام هایی مانند ساخت مدرسه و دانشگاه است چرا که این محل ها مکانی برای انسان پروری است .

وی تاکید کرد: اگر مدرسه داشته باشیم که دانش آموزان ما در آن به خوبی پرورش و رشد پیدا کنند قطعا درب زندان ها کمتر به روی افراد باز میشود و خیرین مدرسه ساز به خوبی این مسئله را دریافته اند.

دکتر قدیری، با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان تاکنون ۱۲ مدیر داشته است که ۲ نفر ازآن ها به رحمت ایزدی شتافته اند افزود: همه ما این پست ها را روزی تحویل می دهیم و می رویم اما آنچه ماندگار است و برای ما باقیات و صالحات است همین اقدامات نیک مدرسه سازی است .

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به اینکه در جشن گلریزان برای آزاد سازی زندانیان که طی چند مرحله در پالایشگاه اصفهان برگزار شد بحمدلله ۷۰۰ زندانی جرائم غیرعمد، آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند افزود: امیدواریم در طی منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت نسلی پویا در جامعه با ساخت مدارس مورد نیاز در مناطق محروم استان اصفهان گام های اساسی برداریم.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در آئین برگزاری نخستین جشن گلریزان نهضت مدرسه سازی که به همت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ۲۹ خرداد ماه در شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد گفت: ما قصد داشتیم ۲۵ مدرسه به تعداد شهدای پالایشگاه اصفهان و شهدای گمنام در مناطق مختلف استان اصفهان احداث نمایم اما خوشبختانه با استقبال خوبی که از این مراسم انجام شد هلدینگ پتروپالایش اصفهان متعهد به ساخت ۴۸ مدرسه در مناطق مختلف استان اصفهان شد.

ده بیدیان، با اشاره به اینکه شعار جشن گلریزان مدرسه سازی توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان همه با هم برای مدرسه‌سازی است تاکید کرد:ساخت مدرسه در مناطق محروم و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد و گام نهادن در دیگر بخش هایی که نیاز جامعه بوده و به مسئولیت های اجتماعی این شرکت بر می گردد همواره مورد حمایت و تاکید مدیر عامل محترم پالایشگاه و اعضای هیات مدیره فهیم این شرکت بوده است و ما قصد داریم در راستای رفع محرومیت و کمک به اقشار مختلف جامعه گام های مثبت دیگری برداریم .

وی خبرداد: دراین مراسم همچنین مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همسر مکرمه ایشان تعهد ساخت یک باب مدرسه درمناطق محروم استان اصفهان را برعهده گرفتند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا