مختلفنفت و انرژی

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

اجرای ۱۸۶۷ کیلومتر لوله گذاری آبفای استان اصفهان در دولت سیزدهم

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: ۱۸۶۷ کیلومتر لوله گذاری آب و فاضلاب با ارزش سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار ۵۵۰ میلیارد ریال، در راستای خدمت جهادی آبفای استان اصفهان در دولت سیزدهم اجرا شد.

اصفهان _ بهادری _پایگاه خبری راه مردم آنلاین_ حسین اکبریان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۷۱ پروژه با ارزش سرمایه گذاری ۲۱ هزار ۸۷۲ میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح شده است، افزود: حدود ۱۳۵۹ کیلومتر لوله گذاری در بخش آب و ۵۰۸ کیلومتر لوله گذاری در بخش فاضلاب اجرا شده است.

وی از احداث و تکمیل ۴۱ هزار و ۹۵۰ مترمکعب مخزن در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در کنار طرح ملی جهاد آبرسانی، آبفای استان اصفهان طرح جهاد مخزن سازی را نیز در دستور کار خود قرار داد.

این مقام مسئول طرح ملی جهاد آبرسانی در راستای محرومیت زدایی از روستاها را یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: از لوله گذاری های آب انجام شده، ۱۷۱ کیلومتر، مربوط به طرح جهاد آبرسانی در روستاهای نایین، سمیرم و فریدونشهر است.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان خدمت بی منت را از مشخصه های اصلی دولت رئیس جمهور شهید عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این شرکت بر اساس وظیفه ای که در قبال مردم دارد همچنان با قدرت به خدمات جهادی مبتنی بر دانش خود در راستای تامین رضایت مشترکین ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا