اجتماعی

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان خبر داد:

تدوین شاخص‌های فرهنگی اصفهان برای نشست سالانه یونسکو

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از تدوین شاخص‌های فرهنگی و توسعه پایدار این کلان‌شهر برای تهیه پیش‌نویس نشست سالانه یونسکو خبر داد.

به گزارش راه مردم به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین شریعتی با اعلام این خبر گفت: نشست سالانه شهرهای خلاق یونسکو در یازدهم تیرماه سال جاری در پرتغال برگزار می شود و در حال حاضر، در حال تدوین شاخص‌های فرهنگی و توسعه پایدار این کلان شهر و ارائه آن برای تهیه پیش‌نویس نشست سالانه یونسکو در پرتغال هستیم.

وی افزود: همچنین گزارش سالانه دبیرخانه شهر خلاق و جهانی صنایع دستی برای ارائه به دفتر یونسکو در حال آماده سازی است تا برای شهر اصفهان ارسال شود.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه دبیرخانه نظام پیشنهادها به دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خلاقانه کارکنان شهرداری و شهروندان می پردازد، اظهارکرد: در بخش نخست، سامانه نظام پیشنهادها به جمع‌آوری پیشنهادات شهروندی و کارکنان شهرداری پرداخته و آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. سپس پیشنهادات ارزیابی شده توسط کمیته‌های تخصصی بررسی می شود و در صورت تایید، مشمول پاداش نقدی شده و در ارزشیابی کارکنان نیز لحاظ می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا