مختلف

مقابله با نابسامانی های شهر با حضور پر قدرت یگان حفاظت شهرداری تهران

مهدی صباغ شهردار این منطقه در دیدار با فرماندهان یگان حفاظت شهرداری که با حضور سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و مشاور شهردار در امور انتظامی، حفاظتی و مراقبتی و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد گفت: منطقه یک توانست با همکاری و همراهی یگان حفاظت در مقابله با بساط گستران تجریش، جمع آوری معتادین متجاهر، زباله گردها و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز گلابدره و… پرقدرت عمل کند.

 

او با اشاره به نیاز منطقه به افزایش نیروهای یگان حفاظت خاطر نشان کرد: در حال حاضر با ساخت و تکمیل مجموعه‌های جدید فرهنگی – ورزشی نیازمند استقرار نیروهای حفاظت در این ساختمان‌ها هستیم.

صباغ همچنین کوچه مهنا در همجواری مترو تجریش را یکی از نقاط آسیب پذیر اجتماعی عنوان کرد و افزود: این کوچه به عنوان فضای بی‌دفاع شهری و محلی برای حضور معتادین شده بود که با حضور نیروهای یگان حفاظت و بهسازی آن اکنون به معبری شاخص تبدیل شده است.

 

سرهنگ موسوی نیز جایگاه یگان حفاظت در شهرداری را بسیار مهم دانست و گفت: ضابط قضایی شدن نیروهای یگان قدم و اهرم بسیار مهمی در اجرای احکام بود و سرعت عمل را افزایش داد.

 

او افزود: ما یگان انتظامی اختصاصی شهرداری تهران هستیم و باید تمام موضوعات مربوط به حوزه کاری را با همه توان پیگیری کنیم و با ارتباط سازنده و قانونمند با مدیران شهرداری، همدلی، نگاه مثبت به همکاران، اعتماد به نفس، آینده نگری، مسئولیت پذیری، شفافیت و تواضع، آنها را به نتیجه برسانیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ ابراهیم اسماعیل پورکه به بازنشستگی نائل شد، سرگرد غفار محبت خانی به سمت فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه یک منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا