سیاسی

حمایت جمعی از دانشگاهیان و متخصصان از قالیباف

جمعی از  دانشگاهیان و متخصصان در حمایت از محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش راه مردم به نقل از تسنیم، جمعی از  دانشگاهیان و متخصصان در حمایت از محمد باقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه که به امضا ۱۰ هزار نفر از این افراد رسیده آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و به برکت انقلاب اسلامی۵۷ در حال حاضر که جامعه ایرانی در موقعیت سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، ستاد دانشگاهیان و متخصصان، این فرصت را مغتنم شمرده و در راستای حمایت از کاندیدای مورد نظر خود، یعنی جناب آقای دکتر. محمد باقر قالیباف، بیانیه زیر را اعلام می‌نماید.

بی‌شک به عنوان یک اصل مبنایی و مهم باید اذعان کرد که هرگونه پیشرفت، اصلاح و بهبود در وضعیت عمومی، با کمک نیروی انسانی متخصص، ماهر و مدیر همراه و پایه کار محقق می‌شود.

در این رابطه جامعه دانشگاهی و متخصص به عنوان یک پشتوانه مهم که دارای تخصص مهارت است بر این باور است که اگر در کنار مدیریت «جهادی» و «همراه» دکتر قالیباف قرار بگیرد می‌تواند در بهبود بخشی به وضعیت دارای مشکل موجود موثر و مفید باشد‌.

 

جامعه دانشگاهی و متخصص از لحاظ نظری اعتقاد دارد که برای هرگونه تحرک و حرکت مفید در عرصه عمومی، نیاز به دو بال «آگاهی» و «اراده» است و در حال حاضر، خود را در جایگاه راهبر حوزه آگاهی و دانش میداند که اگر در کنار بال اراده که همان «مدیریت همراه» است قرار گیرد می‌تواند تمامی مشکلات مهم را حل و رفع نماید.

 

در تجربه کاری دکتر محمدباقر قالیباف، نمودی از نوعی مدیریت وجود دارد که می توان آن را محقق کننده و سمبل اراده معطوف به تصمیم گیری در حوزه عمومی تلقی کرد که امروزه به دلایلی دچار اشکالاتی شده است؛ این یعنی فرصتی، مغتنم برای جامعه امروز ایرانی که شدیداً نیاز به «تصمیم گیری» و همراهی قاطعانه و مصمم دارد.

 

جامعه دانشگاهی بر این باور است که این ظرفیت اگر در کنار دانش و آگاهی قرار بگیرد مطمئنا همه‌ی جامعه از برکات و منافع آن بهره مند خواهد شد.

 

واضح است که اگر دانش و آگاهی دانشگاهیان و متخصصان در صحنه تصمیم گیری و برنامه مدیریتی نتواند خود را نمایان سازد، نمی تواند از خود، جلوه و نمودی عمومی و در لحظه نشان دهد.

 

در مقابل، اگر «مدیریت  همراه» با علم و دانش همراه شود می‌تواند قدرت و توان خود را در حوزه حکمرانی بهتر نشان دهد. تعامل این دو جنبه‌ی لازم، حتما برای کلیت «جامعه ایرانی» مفید خواهد بود.

 

جامعه ایرانی، لیاقت بهره گیری از ظرفیت های بالقوه را دارد تا اوضاع خود را بسامان کند و در حال حاضر دو ظرفیت( مدیریت همراه و علم و آگاهی تخصصی) به نحو اتم و اکمل موجود است؛ شخصی چون قالیباف با عطف توجه به توان کارکردی و مدیریتی اش در کنار توان علمی دانشگاهیان و متخصصان هر دو در حال حاضر موجودند تا جامعه از برکات این دو بال رشد و خدمت رسانی مناسب،بهره مند شود و آنها را را در کنار هم  قرار دهد.

 

جامعه دانشگاهی و متخصص، حضور دکتر قالیباف را فرصتی برای ظهور و بروز  خود میداند و بی تردید دکتر قالیباف نیز به عنوان فردی دلسوز و پایه کار و مدیری قابل، ظرفیت علم و تخصص را در همراهی خود، مغتنم خواهد شمرد.باشد که جامعه ایرانی از منافع این همراهی بهره مند شود‌.انشاالله

 

این بیانیه تأکید بر همراهی و حمایت جامعه دانشگاهیان و متخصصان از دکتر محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی به عنوان فردی اصلح برای این مسئولیت است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا