به گزارش راه مردم آنلاین
قالیباف عازم عمان شد
رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان راهی عمان شد.
محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
قالیباف در سفر به عمان با آقای “هیثم بن طارق” سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
سیدعباس عراقچی وزیرامورخارجه، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان را همراهی می کند.
انتهای خبر/
بدون نظر! اولین نفر باشید