سیاسی

بیانیه حمایت ۵۲۰ تن از نخبگان، علمی، فرهنگی، سیاسی، هنری و ورزشی کشور از محمد باقر قالیباف

مردم شریف، مردم قهرمان، مردم صبور و نجیب، ملت بزرگ و شکست ناپذیر ایران اسلامی عزیز.

سلامی به عظمت تمدن و فرهنگ ایران سر افرازمان محضر فرد فرد شما از شمال تا جنوب از غرب تا شرق کشور پهناورمان.

امروز و پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، پس از فراز و نشیب های فراوان، باز هم ما در معرض انتخابی دیگر قرار گرفته ایم. انتخابی که بی شک سرعت لوکومتیو قطار توسعه کشور را یا تند تر خواهد نمود یا خدایی ناکرده با بهانه های مختلف از سمت منتخب مردم، کند و یا حتی متوقف خواهد شد.

امروز همه ما از جمله دانشگاهی و حوزوی کارمند و کارگر، زنان و مردان، جوانان و نوجوانان میدانیم مشکلات و گرفتاری هایی علی الخصوص در معیشت مردم وجود دارد، می دانیم، اما این را نیز میدانیم که راهکار برون رفت از این مشکلات مشارکت و حضور همه آحاد مبتنی بر تجارب گذشته و امید به آینده با توجه به اصل مردم سالاری دینی است.

قطعا مسئله ای که منجر به برگزاری این انتخابات شده برای همه ما محل افسوس است. بی شک فقدان شهید جمهور عزیزمان و هیئت همراه ایشان داغش هرگز از دل‌هایمان برچیده نخواهد شد.

اما ملت شریف ایران به خوبی می دانند این مسیر با قدرت همانگونه که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای«مدظله العالی» بیان فرمودند، ذیل رهنمود های ایشان ادامه خواهد یافت و با قدرت در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی پیش خواهد رفت.

مردم عزیز، رییس جمهوری با اختیارات قانونی معین مهم ترین رکن اجرایی کشور می باشد و اینکه چه فرد با چه تفکر و با چه سابقه و چه نگاهی هدایت این وظایف را بر عهده بگیرد اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

همه شش کاندیدای تایید صلاحیت شده در عرصه انتخابات قابل احترام و از نخبگان و برجستگان جامعه ما می باشند اما در نهایت یک فرد با رای شما منتخب خواهد گردید.

از همین جهت جامعه نخبگانی کشور«متشکل از نخبگان دانشگاهی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی و اقتصادی یا در هر زمینه دیگری» ذیل یک تشکیلات منظم با بررسی ها و مطالعه عمیق برنامه های کاندیداها و نظاره مناظرات پنج گانه به دلایل ذیل الذکر حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف جهت خادمی مردم در دولت پیش رو اعلام میدارد.

۱. محمد باقر قالیباف در طول سال های متمادی خادمی ملت در سازمان ها و ارگان‌های مختلف تحول خواه بودن را به معنای واقعی کلمه هم از بعد نظری و هم عملی به منصه ظهور رسانده اند. ایشان پلیس ما را از یک پلیس حلال دعاوی به یک پلیس هوشمند بازدارنده اجتماعی مبدل کردند. تحولات ناجا از سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ تا ناوگان خودرویی پلیس، معیشت کارکنان پلیس و ارتباط پلیس با مردم را به جد متحول کردند. حضور ایشان در نیروی هوایی سپاه زمینه ساز تحول موشکی کشور و افزایش چشم گیر قوه بازدارندگی نظام شد که شهرهای موشکی و اذعان فرماندهان فعلی سپاه پاسدارن و عملیات «وعده صادق» شاهد مثال این مهم هستند. قالیباف تهران را متحول نکرد او یک متروپل را از نو با استاندارهای متروپل در جهان ساخت، او را می‌توان معمار تهران نوین دانست که هر شهروند ایرانی که تهران را به عنوان پایتخت می شناسد می‌تواند به این مسئله اذعان کند. از حکیم تا امام علی، از پل طبیعت تا بوستان ازادگان، از صدر تا چیتگر همه یادگاران این جهاد گر خستگی ناپذیرند و اگر این را نمونه کار و جهاد ندانیم الحق که جفا است.

۲. وعده های قالیباف نه تنها قابل ارزیابی است بلکه مبتنی بر مطالعه عمیق و شناخت دقیق مسائل روز کشور است. ایشان در این وعده ها آینده نگری بسیار دقیقی را هم در قالب در ۵ فوریتی پیش بینی کرده اند. هر ۵ وعده ایشان از جمله متناسب سازی حقوق با تورم، مسکن زوج های جوان و تامین مسکن جامعه با تخصیص زمین با مکان یابی صحیح، حل معضل مرکب های مرگ و صنعت خودرو مبتنی بر ازاد سازی واردات و رقابتی کردن این صنعت در کشور، انسداد مرز شرقی و حل معضل مهاجرت اتباع بیگانه و توجه ویژه به پایتخت دوم اقتصادی ایران مبتنی بر ظرفیت کریدوری کشور. همه این وعده ها هم از نگاه مسئله شناسی علمی درست است و هم از منظر قابلیت ارزیابی در طول دولت ایشان. که نویسندگان این بیانیه ضمن حمایت، وعده مطالبه این وعده ها و گزارش آن به مردم را در برنامه خواهند داشت.

۳. تفکر محمد باقر قالیباف تفکری مبتنی بر متخصص گماری و شایسته سالاری در همه رده های مدیریت اجرایی کشور است و این مهم در طول سال ها خدمت ایشان به اثبات رسیده است و مطالبه همه آحاد ملت نیز حکمرانی شایستگان و نخبگان است و این مهم هم علما و هم عملا در شخص آقای قالیباف وجود دارد.

۴. محمد باقر قالیباف به مبانی اصیل و غنی اسلام و انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی بالاخص سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید جمهور عزیزمان شهید رییسی است.

ایشان ذیل این اعتقاد قطعا روزنه امید ما جامعه نخبگانی جهت تحقق سند بی بدیل «گام دوم انقلاب» که توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ابلاغ شده است می باشد. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

نخبگان فعال در ستاد ملی نخبگان محمد باقر قالیباف در سراسر کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا