اجتماعی

عضو شورای شهر تهران:دولت آینده به مشکلات تهران توجه ویژه داشته باشد

یک عضو شورای شهر تهران گفت: دولت آینده باید به مشکلات شهر تهران توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش راه مردم به نقل از ایسنا، مهدی اقراریان در جریان دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با ابراز امیدواری از اینکه جمهوری اسلامی فخری برای غدیر باشد، افزود: رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتیم که با سرنوشت تک تک هموطنان عجین است.

وی افزود: کسانی که به هر دلیلی در انتخابات روز جمعه مشارکت نکردند باید بگوییم که شما هستید که می توانید نتیجه انتخابات را تعیین کنید. مشارکت مردم می تواند به اقتدار ایران عزیز کمک کند و باید دست به دست هم دهیم تا ایران را برای نسل فردا بسازیم.

اقراریان با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده ایران هریک از این دو نامزد باشند باید به مسائل تهران توجه ویژه‌ای کنند، تاکید کرد: تهران مشکلات و چالش‌های زیادی دارد که بدون همکاری دولت رفع نخواهد شد. از رئیس جمهور آینده درخواست می‌کنم به مشکلات شهر تهران توجه جدی داشته باشد.

وی در خصوص قرارداد تهران با چین نیز گفت: هنوز مصوبه این قرارداد در فرمانداری تصویب نشده و با چالش‌های حقوقی مواجه شده است. مصوبه ای که هنوز قانونی نشده امکان اجرا ندارد و هرگونه اقدام و عقد قرارداد توسط شهرداری تهران منوط به تأیید و مصوبه شوراست و اگر با چالش مواجه شود باید تجدید نظر در مورد آن صورت بگیرد. نکات و مسائلی در روزهای گذشته مطرح شد که با روح قانونی این قرارداد در تضاد است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از تذکر اقراریان با بیان اینکه فرمانداری یک سری مدارک را درخواست کرده بود که کامل نبود و کامل و ارسال شد، گفت: البته این روزها تمام توان فرمانداری برای انتخابات است و شاید دیرتر به این مسئله بپردازد. به نظر بنده مشکلی وجود ندارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا