نفت و انرژی

مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه کمیته مدیریت شرکت:  

غیرتمندی و دغدغه‌مندی کارکنان نسبت به امور محوله در فولاد مبارکه به یک میراث فرهنگی مبدل شده است

شهزادبهادری _اصفهان _راه مردم آنلاین// جلسه کمیته مدیریت فولاد مبارکه با حضور محمدیاسر طیب‌نیا، معاونان و مدیران نواحی مختلف فولاد مبارکه روز شنبه دوم تیرماه در محل برگزاری جلسات دفتر اصفهان برگزار شد و طی آن هریک از معاونان و مدیران شرکت طی گزارش‌های جداگانه‌ای عملکرد و چالش‌های موجود در بخش‌های زیرمجموعه خود را توضیح دادند.

مدیرعامل فولاد مبارکه پس از استماع این گزارش درباره هریک از موارد مطرح‌شده توضیحات و راهکارهایی ارائه و در جمع‌بندی موضوعات جلسه، از تلاش کارکنان در کسب رکوردهای سه ماه اخیر و همچنین روند روبه‌رشد کیفیت محصولات فولاد مبارکه قدردانی و اظهار امیدواری کرد این روند در مسیر تحقق شعار جهش تولید تداوم داشته باشد.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد خوشبختانه و به لطف خداوند در ایام اخیر شاهد شتاب گرفتن روند افتخارات فولاد مبارکه بوده‌ایم. راه‌اندازی گمرک اختصاصی فولاد مبارکه و خاصه قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جام حذفی از جمله افتخارات شیرینی بود که هم برای هواداران پرشور شاغل در فولاد مبارکه و هم برای هم‌استانی‌های عزیز دستاورد بسیار ارزشمندی بود.

وی در همین زمینه گفت: با تمام وجود از عزم و اراده و همدلی و هم‌راستایی که در تمامی بخش‌های فولاد مبارکه و گروه فولاد مبارکه وجود دارد قدردانی می‌کنم و بر این باورم که تمامی این افتخارات در سایه غیرت و دغدغه‌مندی تک‌تک افراد نسبت به اهداف تعیین‌شده سازمان و کارِ گروهی میسر شده است. نکته حائز اهمیت این است که خوشبختانه از ابتدای دوران ساخت شرکت تاکنون غیرتمندی و دغدغه‌مندی کارکنان نسبت به امور محوله در فولاد مبارکه به یک میراث فرهنگی مبدل شده است. همکاران بدون باور قلبی و ایمان کارهای خود را انجام نمی‌دهند.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وجه تمایز ما و سایر کارکنان سازمان‌های دیگر در این است که کارها با ایمان و باور قلبی به اهداف سازمان انجام می‌شود؛ بنابراین بسیار مهم است که در ادامه مسیر نیز هدف‌ها را خوب بشناسیم و تمام همکاران را نسبت به این اهداف آگاه سازیم.

طیب‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نظارت و کنترل کیفیت قطعات ساخت داخل تأکید کرد و گفت: اینکه در مسیر بومی‌سازی قطعات موردنیاز سرمایه‌گذاری و حرکت کرده‌ایم و امروز بسیاری از قطعات را در داخل کشور می‌سازیم بسیار ارزشمند است؛ اما باید دقت کنیم که در این فرایند کیفیت تجهیزات و قطعات ساخت داخل تنزل نکند؛ چراکه به‌هیچ‌عنوان نمی‌خواهیم به عقب برگردیم و شاهد افزایش واردات باشیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت تحقق برنامه‌های تولید و انجام به‌موقع پروژه‌های توسعه گفت: با توجه به شرایط و میزان نقدینگی موجود در بازار باید از تمامی فرصت‌ها برای تداوم روند تولید و تداوم روند اجرای پروژه‌های شرکت استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا