رسانههای اماراتی از پایان وضعیت خطر در این کشور پس از صدور هشداری از سوی وزارت کشور امارات در مورد خطر حمله موشکی خبر دادند.
وزارت کشور امارات پیشتر از احتمال خطر یک حمله موشکی خبر داد.
سواحل دبی نیز از گردشگران تخلیه شده و فرار دستهجمعی صورت گرفت.
اما کمی بعد رسانههای اماراتی از پایان وضعیت خطر خبر دادند.
دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی، وزارت کشور امارات با صدور بیانیهای دیگر تصریح کرد که شرایط عادی و امن است.
انتهای خبر/