سردار مهدی حاجیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان و جمعی از معاونان قضایی که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت در جامعه، در هر شرایطی خود را موظف به خدمتگزاری به مردم و اقشار مختلف جامعه میداند.
وی افزود: پس از جنگ ۴۰ روزه و حملات ناجوانمردانه دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به کشورمان، بسیاری از مقرهای انتظامی نیز مورد هدف قرار گرفت و آسیب دید، اما با وجود این شرایط، روند خدماترسانی به مردم حتی برای لحظهای متوقف نشد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از حمایتهای دستگاه قضایی از برنامهها و اقدامات پلیس، گفت: این همراهی و حمایتها موجب دلگرمی نیروهای انتظامی در مسیر خدمترسانی بهتر به شهروندان میشود.
حاجیان همچنین با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه با رئیس و دادستان این مجموعه دیدار و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه بر تعامل و همکاری بیشتر میان مجموعههای قضایی و انتظامی تأکید کرد.
انتهای پیام/